Wednesday, December 09, 2009

:: HARI TERAKHIR ::








2 Disember 2009 - tarikh when the pain ended.. selama 3 tahun 8 bulan, penderitaan yg ditanggung berakhir.. kes 83-14-2009 APJ dah tutup buku. Aku dah terlepas dr hkuman penjara tp ddenda sebanyak 4k...

Alhamdulillah...

Detik hari terakhir.. lepas majistret jatuhkan hukuman, aku dibawa masuk oleh 2 org anggota polis ke satu ruang yg dlm tu ade 2 lokap n 1 ofis polis.. die nak masukkan aku dlm lokap tu ayok.... tp aku ckp bebaik ngn polis tu "aku xkan lari kemane2".. pastu.. die dtg
..then gari tgn kiri aku kat bangku yg aku duduk..

"jgn lari plak, kang dgn bangku2 ko bawak lari heheheh".. (dlm hati aku ..okla dr lokap)



Fakta Kes : "Mohd Zarim Miswan, kamu dijatuhkan hukuman denda sebanyak RM4000 atau 4 bulan penjara jika gagal bayar mengikut seksyen 43 (1) APJ 1987.

So masanye untuk aku bejalan.. bejalan mesti ke hadapan... bkn kebelakang..
: time ikat jamin masuk lokap 2 jam.. kalini nak merasa gari plak uhuhuu

2 Comments:

yuyun said...

zarim T__T alhamdulillah kmu xape2 ea =) sukenyeee sy ^.^

Anonymous said...

itu adalah prosedur mahkamah,berhati-hatilah semasa memandu ye.....