Friday, September 25, 2009

:: MENGAPIT MEMBER KAWEN ::



3rd syawal - aku jadi pengapit mmber aku (redzuan) kawen. mmber baik dr kecik. umo 7 thn smpai 25.. adela 18 tahun. Huhu.. yang die kawen plak tu mmber aku masa aku kat uitmjengka. Ahah.. jodoh..

Citernyer, lepas aku abis diploma, aku keje kat kuantan n satu umah ngan wan ni. So biasela satu umah.. die dok belek2 hp aku, ade la nama si nana (bini die skang ni). Nana ni dak banking masa uitmjengka. Ktorang satu fakulti so kenal la

Si wan ni berminat ngan nama nana ni n nak nombor tu knon nak ushar. Aku pon bagi la. Selang berapa bulan, tau2 je dorang dah kapel. Skang dah kawen pon. Heh aku ni cam agent lak huhu.

Slame dorang kapel aku xde la janggal pon. Dua dua mmber aku senang nak communicate. So aku jadik pengapit die, aku tumpang hepi la dorang ni. Aku kenal wan ni camne, mmg setia la orangnye.

So mmber baik da kwen, tggal la aku sorang2. Dah xde dah mmber lepak mlm2 kat highway pasni (tp skali skala ape salahnye dok?).

Semoga berbahagia ke anak cucu yek. Selamat pengantin baru.

Aku? ngeee.....
ni salbiah. mmber time sek ren yg spatutnye jd pngapit pmpuan tp x jadik sbb xde baju huhu (to sumone: jgnla jeles ek.. tiada ape antara kami huhu)

8 Comments:

HayatRaihan said...

haha..zarim..ko bile lagi?
member sume dh bahagia...hehe

shippo_yaya said...

haha.....

shippo_yaya said...

ehhh...tu sabariah kan?iskk..luper lah nmaer dier...but i noe her....

Nadia said...

tarok la gmbr kawen dorng...nk tgk nk tgk

SalQaseh said...

woit Cik.Shippo_yaya...a.k.a 'MakCik' (gelaran kat SMKR)...nama i 'Salbiah' a.k.a 'Sal' laa...bukan 'Sabariah'...pape pun..thanks cz masih mengingatiku...huhu...lama erk xdengar kabar brite ko...last jumpa pun time amik result 'spm'kot...aku menumpang tidur kat umah ko...ingt x..?

To:Zarim

Nak tgk misi ko lagi 5 tahun tuh...huhu...

zaRim said...

makcik tu gelaran dr seri pekan. aku la yg bagi nama tu ye dok? sal: klau x cy tanyale iwan..

to Sal: 5 thn lagi? ayok

cekmek said...

abg biler agie ehs?

Blogger said...

SEXY CAM MODELS WANTED!
MAKE MORE THAN $10,000 EVERY WEEK.
SIGN-UP AS A BONGA MODELS CAM MODEL TODAY!