Thursday, September 17, 2009

:: DIPANGGIL MASUK BILIK PENYELIA ::

17/09/09 - Surf point Perling - esok aku cuti. Balik kg esok tp aku terus ke kuantan .. sempurna resort g mjlis bebuka puasa bekas pelajar smksp 2001. lama seh dekat 8 thn x jmpe.. huhu teruja lak .. okeh.

Kat skolah arini aku ditegur penyelia petang pasal rambut aku hahahah. "kalau leh xnak la pacak2 rambut tu ye. Xya stylo sgt.. pastu spek tu klau leh bukan yg berfesyen sgt, yelah kita kan role model mereka" (rule skolah ni student xleh pkai spek alternative, klau tak, sure kene rampas) hahah itu studentnye rule.. huhu

So arini aku rase lebih baik dr semalam coz penerimaan dorang thadap aku dah ok. Yang x tahan bile aku masuk kelas je boleh lak dorang tepuk tangan "hoyeh hoyeh". Ah budak2 mmg gini. Skali aku bukak suara ha br aku tau wo ni camne. Jgn nak suke sgt.

Ok blog skolah dah update. So dah xde pape dah untuk marketing pasal esok. Juz tgggu hr besjarah sok. Ok chowz~ Kuantan here we come~

p/s: sok tggu bob n ridhwan kat kota tinggi. Then gerak ikut mersing.

2 Comments:

FarhahMahadi said...

Thanks for following me ;)

Wishing you Allah's greatest blessing for becoming Syawal.

Seronok kalau dpt reunion jumpa kawan2 lama.. (^^,)

zarim said...

thanks~