Saturday, September 19, 2009

:: SMKSP 1ST BATCH GATHERING ::



para hadirin yang dihormati sekalian.. kita bla bla

18/9/09 - Harini aku join majlis berbuka puasa bekas plajar seri pekan spm2001. Excited je huhu.. aku btolak dr jb kul 11, smpai kota tunggu bob ngn ridhwan.

aku disambut mesra bonzer ngn kmeraman sp

Then konvoi pi pekan smpai dlm kul 3.30. Bob balik nenasi, aku n ridhwan staright ke pekan. Ridh balik peramu aku duk umah mengkasar. dah mandi2 siap sume, sume bkmpul uma elan.

Yang ade aku, elan, leman, nazeri, bob n ridh. elan pakai BMW 5 series huhu gempak2. Aku je pakai satria (pnjam adik akunye). Ktorang gerak g sempurna resort. Sampai sane fuad n amirun da ade. Dak pmpuan tgku shazreen, etake n ada la 4 5 org lg.

muke muke xcted

antara kmeraman n wartawan2 yg sbuk

Pastu borak2 tggu buka puasa. Meja dah siap tanda "jabatan alumni seri pekan" huhuhu. Then miss edi n cikgu sohai dtg (bawak superbike). Gempak2 sumer.

Fuad Honda EK, amirun toyota innova, ramai aa kete best2. Aku jek kete buruk huhuh.

fuad x puas ati mknan x ckup nak tapau bwk balik

So mjlis bermula.. lepak2 makan, gelak.. then kul 9 lebey makcik br sampai bawak kwn die masdiana.. huhu cun2.. Semua skali kire2 ade 29 org. Ade lg 2 org yg tgh otw. then pnyampaian ole2 dismpaikan oleh BOB (ketua bilik simulasi) Ridh (wakil k.pelajar) leman (wakil lelaki pmr99) ngn tg shazreen (wkil pmpuan pmr 99)

huhu sian aneq ngn jibam jem kat highway.. Tggu punya tunggu, dorang x smpai2 pon so kul 11 sumer gerak balik kg memasing.


sekawan classmate 5 bestari (aku, berg & bini, kobra n elan)

Aku xleh balik sbb kene tggu jibam balik so ktoran lepak men bowling kat megamal. Then barula dorang smpai. Abis 2 frame, lepak kat Taj lak. Dah kul 1 aku da ngntuk. nak drive jauh lg ni.

Dlm kul 1.30 aku gerak ngn jibam balik keratong. Kete banyak xleh bawak laju.

Dalam kul 3.30 br smpai umah. Penat then terus tido.

ni aleesya anak berg . da 4 bulan

2 Comments:

Yaya Abu Bakar said...

ni jeker pic yg ader?satu jer pic aku?hihi...

zarim said...

beratus pic time ni tp ni je pic yang ade gambar aku.. ade satu je gamba ko, so ada 1 jela gamba kite 2org skali.. egegegege