Friday, July 31, 2009

FAREWELL


31 July 2009 / friday - harini ialah ari terakhir aku bkhdmat sbg guru di skbtr. thanks all. huhu korang ni time aku nak balik pon ade tampal nota kat pintu kete ek.. ni kelas 5A yang agak rapat / manja ngn aku...

semoga kamu semua berjaya dalam pelajaran dan kehidupan masing masing nanti.. amin..
thanks ngn adiah semalam n arini, thanks jamuan pepisahan tadi, thanks ngan sandwich subjek ticer aishah.. insyaAllah kita jmpa lagi..
Dengan menurunkan tandatangan terakhir kat buku kehadiran guru tu, maka tamatlah riwayat aku sbg seorang guru d skbtr.. maka kembalilah aku kepada kehidupan sblum ni.. sure bosan x wat pape ni..
Ok abis dah citer pasal aku jadik cikgu..
Lepas je abis waktu skola, dlm 12.30 aku g tg gemuk rompin amik akak aku.. masa dlm pjalanan ke rompin tu aku tringat dayah (kerani skbtr) ckp td die nak balik rompin then tmpang aishah smpai muadzam. yela alang2 aku nak g rmpin, leh tmpangkan die skali tp aku tak terlintas plak ide tu... lgpon aku bwk sorg. camne la leh x tpk td. erm.. pastu nak contact die plak xde number. no aishah pon xde gak.. xpela.. so smpai muadzam isik mnyak dah kul 1 ptg.. rmai plak org.. kuar dr ptrol pump kul 1.30 (campur aku shoping dlm mesra mart) so aku rasa solat jmaat aku dlm kete la gamaknye.. then drive smpai rompin dlm kul 2.15.. g tg gmuk dlm 20 min (byk kete bwk slow) then amik akak aku .. die ade latihan pusat untuk pskpp sukan netball negeri pahang.
lepas amik, aku suh akak aku lak drive sbb aku cam ngntuk.. tp x tdo plak sbb dlm pjalanan citer pasal pngalaman aku jadik cikgu. akak aku tanya "byk x dpt adiah" ehek.. cam tetau je aku dpt adiah.. then mcm2 la.. pasal k.lin, ckgu rosnah, ckgu rohaya, k.mar, cikgu aziz, cikgu din "lobai" pon ade masuk dam pbualan huhu.... sedo2 je da smpai muadzam.. then smbung citer lagi..
pastu smpai keratong 8 aku da tido.. tup masuk smpang bahau je tesedar balik.. peh belom smpat roh nak kluar dah tesedar..
smpai umah terus aku on laptop, transfer gmbr (gmbr di atas tu. ade satu lg ngn aishah skali tp x ckup korum) .. aku bkak tagged, emel sumer2 la.. huhu.. then smpai la mgrib
Malam pas mkn aku online lagi (currently).. then mebi jap g tido kot.. ok nway itu je...
p/s: terbayang plak muka liana, hanis nabilah, atiqah, erin n ct, haiqal, fizi, shaza, acad imran..sumer2 lah... gelak tawa sedih dorang.. sori all.. adehs aku ni jiwe jiwe lak.. lembut ati sungguh.. ok bhubhuyz.. zai jian...

0 Comments: