Saturday, March 13, 2010

:: 840313 ::

13 Mac - dah 45 minit berlalu genap masuk 26... gile bapak.. 26 huhu.. cam baru 23 je..

Aku sorang2 kat ruang tamu umah sewa kuantan (umah sewa mmber aku) kat pelindung... (keje kat bangunan Kompleks Dagangan Mahkota, IM8)..so far stakat ni, camtu jela kot, pas layan tenet ni, tido.. sok g pekan lak mmber kawen (ridhwan rani siap wat pertandingan karoke ngn futsal,, best2) erm.. sumer dah kawen.. yer ahh dah besar sumer..

umo dah camni.. mmg la ade plan.. tp plan tu mmg banyak.. tetiap taun banyak je perancangannyer.. huhu.. nak jalan mmg susah.. untuk kalini.. senarai die ade la skit.. sumer for masa depan.. pk masa depan je skang ni:

1. Cara hidup yang lebih baik
2. Kerjaya pilihan dpt dicapai tahun ni
3. Beli kelengkapan umah sendiri (LCD+Peti sejuk+Mesin Basuh)
4. Cara personaliti kene ubah supaya lebih cool+matured
5. Nak wat exercise menurunkan kegemukan di bahagian perut (perut sahaja)
6. Tambah berat badan lg 5 kg = 72kg
7. Sentiasa wat maintenance CBB
8. Melangsaikan utang card tahun ni gak!

Ini yang mmg dr dulu.. penambahbaikan berterusan.. continously.. ingat.. lg 4 tahun je anhka depan tu plak yg berubah.. chayok chayok!

2 Comments:

k3cH!Q said...

hepi bday...mcm dh xsesuai nk send msg that we used since 4 years ago..take care~

rin0x_adz said...

hepi birthday..Semoga ape yang dihajati tercapai..