Sunday, March 21, 2010

:: Saya di Pekan, Pahang.. Mengapakah.. ::


Just now baya suh turun pekan.. tolong die pasal assignment die yg x siap.. mlm ni kul 12 die nak ke JB dah.. so terpaksa bekampung jap kat pekan..

Huhuh.. ni sumer pasal download youtube,keep vid, vids, 4shared, scribd, n esnips utk burn dalam cd. Macam aku plak yang anto asignment neh.
smpai Pekan, g kfc ngn baya.. separuh nasi beriyani kfc aku mkn, aku macam kenal je org selisih kat aku ni.. laa baby faidzah upanya.. tp masing2 x tegur.. die x prasan aku kot atau buat2 x perasan.. baya kata muka aku berubah lepas nmpak baby.. haha yeker? xde arr... biase jek

gambar curik


Time nak balik, baya tegur si baby ni.. aku hanya mampu tersenyum kat baby and say hi to kawan die.. xtaulah nak cakap ape.. ntah.. dlm fkiran aku.. kosong.. huk huk

Pas makan, terus roger g ketapang tengah.. wat keje terus...
YB Din balik.. uh xleh nak gelabah2.. cool2.. kuar umah then salam ..

"haa sihat aok?" cikgu din memulakan.
"alhamdulillah sihat" jawabku (dlm ati aku kenal lg rupanya cikgu din kat aku) smbil meneruskan kerja aku..

Selang 10 minit.. datang sbijik unser kaler maroon... "ouh ade org datangla"

Kami bertentang mata.. membelitkan pemikiran memasing.. x semena mena leh plak cikgu sohai datang sinih..

En Sohaimi Karim

"anak murid buat ape kat sini?" tanya cikgu sohai pada aku.. "adela tolong keje baya sesikit"

pahtu banyok ah citernyer.. upanya die dtg pasal isteri die beniaga bawah MDP.. hal majlis arr gtu..

lambatnyerr baya ni...

ni baya duk tgh download video2 ni.. aku duk bosan nunggu aihh.. ngedit+update blog pon cantiks (cantik dop layout baru aku?)

4 Comments:

~CuriOsiTY~ said...

baya suh turun pekan.. or memg zarim nak turun pekan jumpa baya.. ha?
ada 2 situation here..

zarim said...

situation ke-2.. baya suh turun pekan.. 200%

~CuriOsiTY~ said...

1st.. zarim memg nak trn pekan.. 2nd baya minta tlg la coz da zarim nak dtg..

Unknown said...

gadoHh..gadoHHh~