Wednesday, April 07, 2010

Harini merupakan hari terakhir aku di sini.. MMHE pasir gudang... kerana permohonan aku sebagai xxx diterima.. Alhamdulillah masa depan aku bergantung pada kedisplinan diri aku sbg seorang xxx semula.. wlaupun xxxx terjamin brape lame.. stil menjadi tanda soal .. smpai bila? bape lama? x securelah.. tp hanya org seperti aku yg memahami situasi aku kenape aku terkejar2 sgt xxxx ni..



Harapan aku kat xxx ni smoga aku leh jd lebih baik sblum ni .. yg lain2 sumer masih dlm my personal GANTT chart (planner).. sape kata GANTT chart utk organisasi je.. secara peribadi aku sendiri, GANTT chart tu mesti ada pada setiap orang..
Bulan 7 2010 mungkin merupakan bulan bersejarah bg aku..
(apela keje xxxx aku.. baik xyah post huhuhh.. ah blog aku, skati aku la)

2 Comments:

zazi said...

hari terakhir kat MMHE? or juz nak join MMHE?

zaRim said...

hari terakhir.. dah kuar MMHE dah