Wednesday, September 08, 2010

Calvin Klein Intense Euphoria for Men

Ntah lain yang dicari, lain yang dibeli. Awal pagi dah gerak ke kuantan (kul 9.20) but singgah pekan dulu nak bawak si Baya ni sekali.

Tempat dituju ialah expo ape tah depan terminal makmur tu. Nak beli baju melayu aku.. ikutkan ati aku nak pakai baju yang lepas2 je dah belambak baju melayu kuning itam biru merah ijo. Baya duk kata ada satu baju ni kaler cam sama ngn baju kurung die.. ah boleh la baya.. maka beli jua

Tetiba plak g kmpleks teruntum. Aku teringat pasal rejected perfume kat sini yang aku order mggu lepas;

"maaf la bang, pefume tu xde stock la, slalu yang bau sedap mmg susa dpt". aku order ape? Burberry Sport for men..nak beli full original mahal plak

Kecewa la jugak.. "I am King by Sean John pon xde"

Pusing2 erm nak gi ke ECM? cam mahal plak full ori, kualiti sama je.. ntah ngn tetiba aku membelok ke arah Megamall.. turun bawah ke Parkson...

masuk je straight ke tmpat fragrance... haha dah pegang botol burberry tu.. ah lenkali lah...

si baya plak duk tanya2 promoter pfume2 lain, malas chare... die da dpt satu bau yg die suke.. dari CK ape tah... packaging die ade men skali tp CK Intense.. die tanya ok x yg men tu.. aku test bau die mcm spicy sgt tp .. ok jela... nnti pas raya by hook or by crook aku akan bli burberry sport tu gak

maka raya ni aku beraroma intense tu la.. aku x ske sgt bau cenggini sbbnye dulu  Attitude Extreme pon camni gak sesikit bau die. Buat pewangi bilik je da mcm spray febreeze je huhu.. xpela .. at least merasa gak aku CK.. x pnah2 try

so abis bli 2 barang tu terus balik...

: baju aku kaler ape tah.. coklat+oren+coklet.. nnti gambo raye la publish hukhuk

0 Comments: