Thursday, October 20, 2016

Sublet Yang Ke 3 Untuk Tahun Ni

Alhamdulillah password dah retrieved smula. A lot of things happened since the last day we met.  Heee...

Lately byk program dan perkara nak disetelkan. Since pusat tusyen pun dah nak start bulan 11.

Semalam lepas maghrib, aku baru bukak hp cek wasap. Dapat plak msg dari owner rumah yg janjinya nak bg sublet aritu, tp dan dan kata terpaksa kensel sbb ade org lain dah byr deposit dan bayaran sewa lagi tinggi. Aku punya menyirap...
Lain kali jgn berjanji. Yelah bila duit beribu hulur depan mata tmbahan pulak siap bawak parents merayu bagai, x igt dah janji pada org lain. xpela xde rezeki. Aku ckp baik baik, tak melenting tp ayat aku byk sinis lah tp still boleh tersenyum... time kasih kak bg harapan kat sy. baru la nak beli cat, simen, etc etc nak baiki rumah..

Nanti aku kongsikan cerita suka duka sublet-sublet yang aku buat sebelum ni. Kbai

0 Comments: