Saturday, October 17, 2009

:: DEEPAVALI VATTAKAL ::


dah 2 malam tido umah tmn daya (umah zul). arini barula nak balik pelangi indah. actually ptutnye cuti deepavali ni aku balik pahang tp x jadik sbb mmbazir minyak pegi balik mau kene ade rm200. baik wat mende lain. cuti 4 hari (smpai senin) so xde plan ape ape. mlm td lepak cs (tgk citer papadom).. pastu xtau ke mane balik tido.

ni zul cuti plak so die ajak aku nak tnjuk brg kat SEN Q jusco tebrau. Yelah nnti aku nak pindah umah (zul kawen bulan 2 ni) so aku kene ade brg2 letrik sendiri pling koman lcd tv 32' huhu. mesin basuh n peti sejuk. apply aeon credit meyh.

So smpai senin umah pelangi indah xde org (sbb abg aku gi family day kat desaru) so aku akan kebosanan. zul plak mak ayah die dtg uma tmn daya so segan lak. tgkla nnti agak2 lapar je aku gi arr umah die huhu. so bosan..

okla aku da bosan ... chow~

p/s: g wyg agi ah.. tp xtau citer ape dah nak tgk adehs

0 Comments: