Monday, August 24, 2009

:: SEGAMAT TODAY ::


"dik, line kami baru je jap td ade masalah.. xtau la nape.. adik dtg besok la yek"

"saya dari jauh ni kak, keratong"

.. akak tu pk jap..

"camnila bakmeh surat saman tu, bg duit then akak buat bile da elok nnti, caye x kat akak?"

.. aku tediam..

"xpela klau x caye, lenkali jela dtg yek"

.. aku snyum jek then blah.. (bkan akak tp mkcik)


24 August 2009 - Monday - Juz arrive from Segamat.. petang td hajat nak pegi unit trafik nak bayar saman.. gegas aku gi cucuk duet..

Lepas aku bla dr pejabat trafik, terus g kedai blakang upwell carik dvd installer.. antivirus, photoshop, swish, flash, office, ngan usb speaker.. cun aa speaker tu.. rm40 jek



then dlm kul 5 aku gi giant.. bapak aku pesan suh beli tissue roll lap tangan, akak aku lak pesan mayonis, sos tiram, stok ayam.. aku lak tambah lagi ahmad tea (perasa blackurant ngn beli ape tu nama "sedap rasa".. huhu tibai je.. (aku tolak troli sorang2 dah mcm bapak budak nak beli brg dapor.. haha umpama bapak tunggal cr bhn masak bebuka.. ekekek



pastu xtau nak g mane agi.. bajet nak gi CIMB bayor kete CBB tp x igt plak akaun loan tu (plan nak gune atm).. so lupakan ajat tu..

dah kul 6.. aku kene balik kang x sempat bukek pose kat umah..

alhamdulilah tup smpai uma kul 7.. heh selamat bebuka..

0 Comments: